MEGA SORTIDA EL 25 DE FEBRER DEL 2.012
+3
adria
OSQ
pelegri
7 participantes
Pàgina 1 de 1
MEGA SORTIDA EL 25 DE FEBRER DEL 2.012
BE, BIKERS !!!!!
TAL I COM VAM PARLAR EL PASSAT DIUMENGE A LA SORTIDETA, US PASSO LA PROPOSTA :
RUTA : CIRCULAR
SORTIDA: ALCOVER ( DAVANT DE L´ESGLESIA A LES 07:30 PUNTUALMENT )
D´AQUÍ A UN MÉS, CREC QUE JA S´HI VEURÀ DE PUTA MARE, PER PODER COMENÇAR A PEDALAR.
ARRIVADA: ALCOVER ( CADA BIKER A SEVA CASA, I CREC QUE SENSE PATIR MASSA, PODRIEM ARRIVAR AVANS DE LES 17:00 )
AVITUALLAMENT: A MEITAT DEL RECORREGUT. D´AQUESTA MANERA JA HAUREM REPOSAT UN RATET, I A MÉS ENS HAUREM " JALAT " UN BON ESMORZAR - DINAR.
ASFALT: 5 %
CAMÍ AMPLE: 70 %
SENDERÓ : 25 %
PUJADA : A PARTIR DE MONTROIG, FINS A PRATDIP ( UNS 5 QMS. ), I A LA TORNADA DE MASDEMBOQUERA, FINS AL COLLET ( 1 QMS. )
PLA RODADOR : PRACTICAMENT EL 75 %
QUILÒMETRES : SORTIRAN APROXIMADAMENT UNS 110 QMS. ( SEMPRE ELS PODEM RETALLAR )
Ruta Proposada :
Alcover - La Selva del Camp - Almoster - Pere Mata - Riudoms - Montbrió - Montroig - Mare de deu de la Roca - Collet de Estany Gelat - Coll de Pratdip - Sendera Super Super wapa ) - Santa Marina - Remullà - Vandellòs ( on podrem esmorzar, ó sinó al següent poble ) - Sender vell a Masboquera - Sender vell fins Autopista - Golf Bonmont - Camí paralel a l´autopista fins Riera - Montroig - i tornar a desfer el camí fins a casa de cada valent.
Sus ha quedao claro ???????
TAL I COM VAM PARLAR EL PASSAT DIUMENGE A LA SORTIDETA, US PASSO LA PROPOSTA :
RUTA : CIRCULAR
SORTIDA: ALCOVER ( DAVANT DE L´ESGLESIA A LES 07:30 PUNTUALMENT )
D´AQUÍ A UN MÉS, CREC QUE JA S´HI VEURÀ DE PUTA MARE, PER PODER COMENÇAR A PEDALAR.
ARRIVADA: ALCOVER ( CADA BIKER A SEVA CASA, I CREC QUE SENSE PATIR MASSA, PODRIEM ARRIVAR AVANS DE LES 17:00 )
AVITUALLAMENT: A MEITAT DEL RECORREGUT. D´AQUESTA MANERA JA HAUREM REPOSAT UN RATET, I A MÉS ENS HAUREM " JALAT " UN BON ESMORZAR - DINAR.
ASFALT: 5 %
CAMÍ AMPLE: 70 %
SENDERÓ : 25 %
PUJADA : A PARTIR DE MONTROIG, FINS A PRATDIP ( UNS 5 QMS. ), I A LA TORNADA DE MASDEMBOQUERA, FINS AL COLLET ( 1 QMS. )
PLA RODADOR : PRACTICAMENT EL 75 %
QUILÒMETRES : SORTIRAN APROXIMADAMENT UNS 110 QMS. ( SEMPRE ELS PODEM RETALLAR )
Ruta Proposada :
Alcover - La Selva del Camp - Almoster - Pere Mata - Riudoms - Montbrió - Montroig - Mare de deu de la Roca - Collet de Estany Gelat - Coll de Pratdip - Sendera Super Super wapa ) - Santa Marina - Remullà - Vandellòs ( on podrem esmorzar, ó sinó al següent poble ) - Sender vell a Masboquera - Sender vell fins Autopista - Golf Bonmont - Camí paralel a l´autopista fins Riera - Montroig - i tornar a desfer el camí fins a casa de cada valent.
Sus ha quedao claro ???????
Editat per darrera vegada per pelegri el Dv 3 Feb 2012 - 10:20, editat 1 cop en total
pelegri- Nombre de missatges : 35
Ubicació : ALKOVER
Re: MEGA SORTIDA EL 25 DE FEBRER DEL 2.012
Llàstima Joan però no podra ser el 25!!!
Per cert quina ruta es??? Ja explicareu!!
a10
Per cert quina ruta es??? Ja explicareu!!
a10
OSQ- Nombre de missatges : 407
Bones,
Llàstima!!! akella setmana soc fora.
Vagi bé
Llàstima!!! akella setmana soc fora.
Vagi bé
adria- Nombre de missatges : 234
Que tal Joan? A mí això m'interessa força. Pots fer-ne cinc cèntims. Ja ho vau parlar anteriorment de fer aquesta sortida? Ja diràs.
Fins aviat.
Fins aviat.
MARIMAR- Nombre de missatges : 153
Ubicació : FIFI III
Sortides llargues.Aquestes molen
Apunte'm noi!!!!
Apunte'm noi!!!!
JOSE (VALLMOLL)- Nombre de missatges : 46
Que tal xavals? Joan, la mega sortida del dissabte 25 es farà o es deix per una altre ocasió? Fins aviat.
MARIMAR- Nombre de missatges : 153
Ubicació : FIFI III
Avui estava parlant amb el Jordi de fer una sortideta més curta, de uns 70 km. La ruta seria aquesta: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2441106
La hora de concentració a les 8 al lloc de sempre i quan passéssiu per la Selva em recolliríeu i us faria de guia. LA ruta es pot escurçar o allargar segons la disponibilitat de temps.
La hora de concentració a les 8 al lloc de sempre i quan passéssiu per la Selva em recolliríeu i us faria de guia. LA ruta es pot escurçar o allargar segons la disponibilitat de temps.
Com que dissabte passat vaig sondejar a la gent i alguns aquest dissabte no els anava massa bé, suposo que pel que vam comentar la sortida cap a Vandellós, l'haurem de deixar per una mica més endavant. Per tant jo m'apunto aquest dissabte a la sortida que ens proposa el Pere. Si algú més vol venir, ja ho sabeu a les 8 a l'església.
Continuo llista:
1.- Pere
2.- Jordi
Pere, no seria millor que ho pengessim a l'apartat sortida de la setmana?
Continuo llista:
1.- Pere
2.- Jordi
Jordi- Nombre de missatges : 387
Tens rao Jordi, ara o penjo allíJordi escrigué:Com que dissabte passat vaig sondejar a la gent i alguns aquest dissabte no els anava massa bé, suposo que pel que vam comentar la sortida cap a Vandellós, l'haurem de deixar per una mica més endavant. Per tant jo m'apunto aquest dissabte a la sortida que ens proposa el Pere. Si algú més vol venir, ja ho sabeu a les 8 a l'església.
Continuo llista:
1.- Pere
2.- Jordi