15, 16 i 17 octubre al Pedraforca i Port del Comte
3 participantes
Pàgina 1 de 1
15, 16 i 17 octubre al Pedraforca i Port del Comte
Bones gent,
el cap de setmana del 16 i 17 d'octubre monto una sortida de cap de setmana per la zona del Pedraforca i el Port del Comte. Pre-pirineu a tope, 140 km i uns 5000 m + per paratjes totalment maravellosos. Alguns ja ho coneixeu una mica per la Gósol - Berga. Aquesta ruta va més cap a l'oest i passa per llocs molt remots, com ara el coll de Mola, Tuixén, Fórnols, Tossal d'Estivela (2337 m), Sisquer, Coll dels Prats, Coll del Portet, entre altres ... BTT i cicloturisme a TOPE !!
Si algú es vol apuntar que m'ho digui cap a finals d'aquesta setmana per si he de reservar les pernoctacions.
Salut
pep
el cap de setmana del 16 i 17 d'octubre monto una sortida de cap de setmana per la zona del Pedraforca i el Port del Comte. Pre-pirineu a tope, 140 km i uns 5000 m + per paratjes totalment maravellosos. Alguns ja ho coneixeu una mica per la Gósol - Berga. Aquesta ruta va més cap a l'oest i passa per llocs molt remots, com ara el coll de Mola, Tuixén, Fórnols, Tossal d'Estivela (2337 m), Sisquer, Coll dels Prats, Coll del Portet, entre altres ... BTT i cicloturisme a TOPE !!
Si algú es vol apuntar que m'ho digui cap a finals d'aquesta setmana per si he de reservar les pernoctacions.
Salut
pep
le petit roc- Nombre de missatges : 173
Re: 15, 16 i 17 octubre al Pedraforca i Port del Comte
Pep
Molt bona proposta però mala dates.....Festa Major d'Alcover...
Llàstima que no puc venir....
a10
Molt bona proposta però mala dates.....Festa Major d'Alcover...
Llàstima que no puc venir....
a10
OSQ- Nombre de missatges : 407
Re: 15, 16 i 17 octubre al Pedraforca i Port del Comte
Molt bona proposta PEP, pro com diu l'Oscar aket cap de setmana jo tampoc em puc escapar.... Segur ke disfrutareu per akella zona.
Vagi bé
Vagi bé
adria- Nombre de missatges : 234
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum