Sortida dura de Collons
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida dura de Collons
Propongo:
Alvober->km4->La Riba->Vilaverd->L'illa->Per la falda del coll de l'illa direccio Cabra->Pujar un Rampote que Hiha->Sender del Miramar integral->vaixada sender Figerola->pujar a Miramar->Vaixar el pollo->pujar Pas del Bou->vaixar Picamoixons->Alcover->End
Alvober->km4->La Riba->Vilaverd->L'illa->Per la falda del coll de l'illa direccio Cabra->Pujar un Rampote que Hiha->Sender del Miramar integral->vaixada sender Figerola->pujar a Miramar->Vaixar el pollo->pujar Pas del Bou->vaixar Picamoixons->Alcover->End
Re: Sortida dura de Collons
Antonio como dices tu esto son mariconadas.......
Ven el sabado que sólo son 128km con un desnivell de 3.200 (ViP Extrem) nada para domingueros, si incluso te dan de almorzar, desayunar etc........
Por cierto eres un crack de la television....haber si dentro de poco te vemos en los programas del corazón.....vigila a los paparazis haber si te siguen........
Salut
Ven el sabado que sólo son 128km con un desnivell de 3.200 (ViP Extrem) nada para domingueros, si incluso te dan de almorzar, desayunar etc........
Por cierto eres un crack de la television....haber si dentro de poco te vemos en los programas del corazón.....vigila a los paparazis haber si te siguen........
Salut
OSQ- Nombre de missatges : 407
Els paparatzis pero encara la gent gran del poble me diuen "oh, que be estabas a la tele , que maco i que ve parles..."
Ya aniria i mes si hi bas tu , guapo...... pero encara estic sense feina i tinc que acabar el tunel fins la Caixa.
Ya aniria i mes si hi bas tu , guapo...... pero encara estic sense feina i tinc que acabar el tunel fins la Caixa.
És podria fer aquesta sortida de "Alvober" que dius Antoniu i és gratissssss (com diria el Núñez) Jo m´apunto
apadreny- Nombre de missatges : 213
Ubicació : Entre camps de avellaners
Jo mi apunto però més endavant cap a finals d'agost després de vacances que serveixi de preparació per a Ponts. Podria ser el 28 d'agost si us va bé. Que us sembla?
Jordi- Nombre de missatges : 387
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum