SORTIDA 12/03
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
SORTIDA 12/03
Bones,
Per poc ke pugui aket dissabte no fallo... Una cosa, no podriem canviar una mica la ruta???
Fa 2 ó 3 setmanes vam fer quasi el mateix recorregut però en sentit contrari... pel tema del fred no crec ke en akella zona sigui gaire més càlida (Fontaubella i Colldejou deu ni do, i més si fa vent).
Proposo anar cap al coll d'Alforja (ki no l'hagi fet li agradarà xq tampoc no és molt dur) i d'allí pujar cap a Prades, Arbolí, Porrera i la Morera... A més si vinguès Robert podriem quedar a Alforja directament.
Al final sols es tracta de fer km. pro si podem canviar de vistes millor....
Ja direu
Per poc ke pugui aket dissabte no fallo... Una cosa, no podriem canviar una mica la ruta???
Fa 2 ó 3 setmanes vam fer quasi el mateix recorregut però en sentit contrari... pel tema del fred no crec ke en akella zona sigui gaire més càlida (Fontaubella i Colldejou deu ni do, i més si fa vent).
Proposo anar cap al coll d'Alforja (ki no l'hagi fet li agradarà xq tampoc no és molt dur) i d'allí pujar cap a Prades, Arbolí, Porrera i la Morera... A més si vinguès Robert podriem quedar a Alforja directament.
Ja direu
adria- Nombre de missatges: 153
Re: SORTIDA 12/03
adria escrigué:Bones,
Ja direu
Per mi cap problema en canviar la ruta però tambè ho podrieu dir una miqueta abans de penjar-les, per exemple via correu electrònic, ja que al final se'ns acaben les idees i aquesta ruta canvia bastant de la que vam fer fa dues setmanes. Pujar a Prades de moment crec que és una bogeria. Fa uns dies hi havia 25 cms de neu i no fa gaires dies va sortir a la tele que estaven a -3 graus. No entenc massa l'ordre dels pobles de l'itinerari que proposes.
De totes formes estic d'acord en que sols es tracta de fer kms. De totes formes les previsions són que aquest dissabte plourà. Jo de moment obro llista però si plou, ho deixo pel diumenge a la mateixa hora:
1- Jordi.

Jordi- Nombre de missatges: 312
adria escrigué:Bones,
Ja direu
No us baralleu, que ja toca un esmorzar (jo hi vaig anar diumenge passat i a Salou) Adrià el que vols és anar a esmorzar a l´Arbolí i no cal marejar més la perdiu jejejejeje Jo t´apoyo si és aquesta la causa.
A Prades fa molt de fredddddddddddddddddddddddddddddd Perdoneu però algú ho havia de dir
Avui estaven a º5 a les 12 del migdia : http://www.meteoprades.net/
No seria millor tocar les montanyes de Prades d´aquí 15 dies quan fagi més bo?

apadreny- Nombre de missatges: 217
Ubicació: Entre camps de avellaners
Bones companys, doncs jo no podré venir dissabte tinc guardia, sortiré diumenge pel mati.
Qui vulgui venir , ja ho sap, a les 8h a l'esglesia,modalitat bici de carretera.
El recorregut ja el decidirem.
Apa a10.
Qui vulgui venir , ja ho sap, a les 8h a l'esglesia,modalitat bici de carretera.
El recorregut ja el decidirem.
Apa a10.

RAMON PUIG BUSQUETS- Nombre de missatges: 188
No us baralleu, que ja toca un esmorzar (jo hi vaig anar diumenge passat i a Salou) Adrià el que vols és anar a esmorzar a l´Arbolí i no cal marejar més la perdiu jejejejeje Jo t´apoyo si és aquesta la causa.
Jo també apoyo la causa d'emorçar ............ però crec que veient el pronostic del temps tambe sortire diumenge........
De totes formes no m'apuntare ni dissabte ni diumenge .......... si estic bé i sino també....tampoc serveix de gaire apuntar-se.....espero que lo que me va passar a mi dissabte sigui per tots iguals i a les 8:05h se surti i qui no estigui pues "mala suerte" q es lo q me va passar a mi....8:08h ja no hi havia ningu esperant-me.....
Apa doncs bona nit

OSQ- Nombre de missatges: 369
Pluja
Hola.
Em sembla que dissabte ni Colldejou ni Prades; pluja, llibre, i potser fer l'esmorzar que demana l'Adrià i agafar forces per diumenge que ja farà bo.
Avui he pujat el Coll de Fatxes per Vandellòs, he tornat per Pratdip i m'he quedat "tieso" tot i que eren les 16:30.
Robert
Em sembla que dissabte ni Colldejou ni Prades; pluja, llibre, i potser fer l'esmorzar que demana l'Adrià i agafar forces per diumenge que ja farà bo.
Avui he pujat el Coll de Fatxes per Vandellòs, he tornat per Pratdip i m'he quedat "tieso" tot i que eren les 16:30.
Robert
Robert- Nombre de missatges: 2
Per mi cap problema en canviar la ruta però tambè ho podrieu dir una miqueta abans de penjar-les, per exemple via correu electrònic, ja que al final se'ns acaben les idees i aquesta ruta canvia bastant de la que vam fer fa dues setmanes.
No entenc massa l'ordre dels pobles de l'itinerari que proposes.
Ai Jordi com t'ho prens...
Nomès proposava fer un itinerari diferent ja ke continuo veient ke la ruta és un 50% igual a la ke vam fer (menys els40 km. ke hi poden haver de Pradell a Montbrió?)... Si al final sortim a la mateixa hora i fem una ruta diferent a la penjada no passa res no? Ki fa 100 km. suposo ke li es igual anar a Colldejou (ke tampoc hi fa calor) ke a un altre lloc. Deia Alforja per a partir d'allí triar, però sense anar amb un itinerari definit, ke improvisar a vegades tb va bé. Pel temps ke pinteu, proposo d'anar cap al Catllar i els poblets de darrera de Valls.
De totes formes no m'apuntare ni dissabte ni diumenge .......... si estic bé i sino també....tampoc serveix de gaire apuntar-se.....espero que lo que me va passar a mi dissabte sigui per tots iguals i a les 8:05h se surti i qui no estigui pues "mala suerte" q es lo q me va passar a mi....8:08h ja no hi havia ningu esperant-me.....
Oscar, això és una putada... tot ha d'estar programat i per això deu costar tan parar a fer un beure a algún poble (ja no dic res d'esmorzar ke pel ke veig tb hi han ganes....)
A10
Xecs, estic d´acord amb tot lo que dieu, cada un té raó a la seva manera... però per favor, millor exposar-ho fora del foro cara a cara i no amb un lloc públic, que sembla que estiguem tots barallats (que jo sàpiga no és aquest el cas) i penso que no és la millor forma.
A més qui vulgui fer una ruta, se li comenta al presi i si està d´acord se li passa a la Núria. Jo sempre ho he fet així...
Jo la pròxima que tenia pensada era una macro sortida fent tot el Tarragonès i el Baix Penedès (només es toca un 10% de lo de dissabte) i per evitar el fred d´aquests dies.
A més qui vulgui fer una ruta, se li comenta al presi i si està d´acord se li passa a la Núria. Jo sempre ho he fet així...
Jo la pròxima que tenia pensada era una macro sortida fent tot el Tarragonès i el Baix Penedès (només es toca un 10% de lo de dissabte) i per evitar el fred d´aquests dies.

apadreny- Nombre de missatges: 217
Ubicació: Entre camps de avellaners
Apa doncs bona nit[/quote]
Escolta Oscar, penso que no t'ho has d'agafar així, l'Adrià també estava apuntat i tampoc va venir, llavors que fins quan hauriem d'haver esperat?, si veies que et retrassaves també hauries pogut enviar un sms com a vegades hem fet algun i, precissament no vaig ser jo qui va dir de marxar. Penso que aquest foro es una molt bona eina i potser no la estem utilitzant prou bé.
Apa doncs bona nit[/quote]
Escolta Oscar, penso que no t'ho has d'agafar així, l'Adrià també estava apuntat i tampoc va venir, llavors que fins quan hauriem d'haver esperat?, si veies que et retrassaves també hauries pogut enviar un sms com a vegades hem fet algun i, precissament no vaig ser jo qui va dir de marxar. Penso que aquest foro es una molt bona eina i potser no la estem utilitzant prou bé.

Jordi- Nombre de missatges: 312
[quote]
Totalment d'acord amb tu Andreu, el foro no crec ke estigui pensat per això, pro arriba la sortida de dissabte i ningu no ho diu ni ho planteja, (en part ja està bé xq sortim amb bici per disfrutar no per discutir per aketes tonteries...). Jo nomes he donat una alternativa, a mi m'es igual fer una ruta ke una altra, pro si crec ke podem canviar per no repetir, m'haig de callar i no dir-ho? A més no crec ke el que estigui penjat hagi d'anar a missa...
Ja que se'm fa servir d'exemple, nomes dir que divendres ja vaig trucar per dir que no podia vindre, pro si s'haguès preguntat per mi dissabte a les 8h (xq tb estava apuntat), s'hauria sabut xq no hi era. La meva opinió és que, sabent ke l'Oscar estava apuntat, podrieu haver sortit més tard, sino de què serveix apuntar-se? Si la idea és aketa, no cal fer llista i a les 8 ki no estigui ja s'ho farà, a més, si sempre som els mateixos tant costa esperar a algú ke ve cada dissabte o compta més acabar amb la ruta "establerta"?
apadreny escrigué:Xecs, estic d´acord amb tot lo que dieu, cada un té raó a la seva manera... però per favor, millor exposar-ho fora del foro cara a cara i no amb un lloc públic, que sembla que estiguem tots barallats (que jo sàpiga no és aquest el cas) i penso que no és la millor forma.
Totalment d'acord amb tu Andreu, el foro no crec ke estigui pensat per això, pro arriba la sortida de dissabte i ningu no ho diu ni ho planteja, (en part ja està bé xq sortim amb bici per disfrutar no per discutir per aketes tonteries...). Jo nomes he donat una alternativa, a mi m'es igual fer una ruta ke una altra, pro si crec ke podem canviar per no repetir, m'haig de callar i no dir-ho? A més no crec ke el que estigui penjat hagi d'anar a missa...
]quote]Escolta Oscar, penso que no t'ho has d'agafar així, l'Adrià també estava apuntat i tampoc va venir, llavors que fins quan hauriem d'haver esperat?,
Ja que se'm fa servir d'exemple, nomes dir que divendres ja vaig trucar per dir que no podia vindre, pro si s'haguès preguntat per mi dissabte a les 8h (xq tb estava apuntat), s'hauria sabut xq no hi era. La meva opinió és que, sabent ke l'Oscar estava apuntat, podrieu haver sortit més tard, sino de què serveix apuntar-se? Si la idea és aketa, no cal fer llista i a les 8 ki no estigui ja s'ho farà, a més, si sempre som els mateixos tant costa esperar a algú ke ve cada dissabte o compta més acabar amb la ruta "establerta"?
Xecs, estic d´acord amb tot lo que dieu, cada un té raó a la seva manera... però per favor, millor exposar-ho fora del foro cara a cara i no amb un lloc públic, que sembla que estiguem tots barallats (que jo sàpiga no és aquest el cas) i penso que no és la millor forma.
Andreu jo ja ho vaig fer això el dissabte, ja li vaig dir xq no m'havien esperat i la resposta va ser clara.......la sortida es a les 8h........pues vale....simplement espero que sigui per tots iguals xq jo normalment arrivo dels primers i sempre me toca esperar.......però bueno dissabte ja vaig dir lo q teniar que dir i aqui tanco el tema per la meva part........
8 minuts no crec que sigui cap gran retràs pero bueno.......tanco el tema....l'Adria va avisar al Ramon que no vindria....jo solament 1 cop no vaig venir i vaig avisar també....però no passa res.....
Apa doncs qua hagui PAU
NOTA: Per cert al final que se surt dissabte o diumenge???? I quina ruta???????

Hostia nengs !!!!!!!
Això està calentet, no ???
Jo només volia fotre cullerada !!!!!
Va ser TOT culpa meva ( i al final no vaig vindre ), es que tenia una mica de pressa ( ho sento ), i .........
No ho tornaré a fer !!!!!!!
Es que sóc mala persona !!!!
Però us ho vau passar bé, no ????? pos apa, tot oblidat !!
El pròxim dia convido jo a la ronda de " carajillus ".
Joan J.
Això està calentet, no ???
Jo només volia fotre cullerada !!!!!
Va ser TOT culpa meva ( i al final no vaig vindre ), es que tenia una mica de pressa ( ho sento ), i .........
Joan J.

pelegri- Nombre de missatges: 9
Ubicació: ALKOVER
Que collons, això no es culpa de ningú, nomes son coses que passen i punt, tot els problemes s'arreglen en un
bon esmorçar.
Vinga posem: dia, ruta i lloc per esmorçar i lo altre son ........ies
Apa a 10
bon esmorçar.
Apa a 10

RAMON PUIG BUSQUETS- Nombre de missatges: 188
Apa doncs com que la culpa es del Joan pues que pagui l'esmorçar je je je je
Que collons, això no es culpa de ningú, nomes son coses que passen i punt, tot els problemes s'arreglen en un
bon esmorçar.
Presi si el Joan diu que es culpa seva pues es culpa seva que així paga l'esmorçar je je je
Diumenge dia 13 ruta.....Alcover-Valls-Pla-Sarral-Pira-Montblanc-Riba(Esmorçar)-opcional la tornada depend hora i temps........es pot fer Farena o Picamoixons o Alcover o lo que sigui.......
es una idea........es pot variar tot.....
a10

VAYA BIKERS SOU UNS REBOTAOS!!!!
NOVA PROPOSTA, NO LA CANVIO PER RES, BUENO SI HI HA ESMORÇAR HO PARLEM,
JO SORTIRÉ DIUMENGE A LES 8h AMB BICI DE MONTANYA, COM DIU EL PRESI (MODALITAT DE MONTANYA) JEJEJE
EL RECORREGUT QUE FARÉ SERÁ UNA MICA LIGHT, FA MES D'UN MES QUE NO L'AGAFO I ESTIC TRINXAT.
QUI VULGUI JA HO SAP A LES 8:05h MARXO, NO ESPERO A NINGU,JEJEJEJE
NOTA: ELS DE LA MODALITAT DE CARRETERA DEL DISSABTE QUE VAGI BE.
ENS VEIEM
HO TORNO A DIR SOU UNS REBOTAOS
ADEU BIKERS
NOVA PROPOSTA, NO LA CANVIO PER RES, BUENO SI HI HA ESMORÇAR HO PARLEM,
JO SORTIRÉ DIUMENGE A LES 8h AMB BICI DE MONTANYA, COM DIU EL PRESI (MODALITAT DE MONTANYA) JEJEJE
EL RECORREGUT QUE FARÉ SERÁ UNA MICA LIGHT, FA MES D'UN MES QUE NO L'AGAFO I ESTIC TRINXAT.
QUI VULGUI JA HO SAP A LES 8:05h MARXO, NO ESPERO A NINGU,JEJEJEJE
NOTA: ELS DE LA MODALITAT DE CARRETERA DEL DISSABTE QUE VAGI BE.
ENS VEIEM
HO TORNO A DIR SOU UNS REBOTAOS
ADEU BIKERS
EL JOQUIN- Nombre de missatges: 38
Pàgina 1 de 2 • 1, 2