FÒRUM CCA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

+4
Jordi
adria
OSQ
apadreny
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dj 7 Oct 2010 - 22:33

Com fa dies que ho remanem …a veure que us semblen aquestes dues propostes atractives per donar un tomb pels Ports de Tortosa-Beceit pel pròxim dia 30. Ritme suau i a disfrutar, us animo a tots a venir!!!

Sortida BTT:

Recorregut: La Sènia – Pantà Ulldecona – Fageda – Faig Pare/Faig Nan – Casetes Velles – Àrea Recreativa de la Vall – La Senia.
Distància: 55kms. Dificultat mitjana. Desnivell 1300 metres.

Es pot fer el recorregut en unes cinc hores, la primera part és de pujada per asfalt fins l´altura del pantà d´Ulldecona, on agafarem una espectacular pista de pujada que és passa per les fagedes més septemtrionals d´Europa fins arrivar al Refugi de Casetes Velles. La baixada fins a l´Area de la Vall és pot fer pel famós senderó de casetes velles de 12-15 kms. d´allargada o per pista. De l´Àrea Recreativa de la Vall fins a la Senia tot és pista ample i carretera local. És el recorregut clàssic per excel·lència dels Ports que molts grups BTT´eros de Catalunya fan a fer-lo i cada any repeteixen, ja només pels paisatges val la pena!! Recomenat sense cap mena de dubte.



Obro llista:

1 – Andreu . (hem dona igual modalitat i dia)
2 - ?

*****EDITO EL POST, LA MAJORÍA VOL BTT, DONCS SERÀ BTT EL DIA 30/10/10*****
Animeu-vos que com més serem més riurem! SORTIDA ESPECTACULAR PELS PAISATGES!


Editat per darrera vegada per apadreny el Ds 9 Oct 2010 - 15:51, editat 1 cop en total
apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  OSQ Dv 8 Oct 2010 - 9:40

Si Senyor molt bona proposta.

Jo tinc pendent marxar un d'aquest 2 caps de setmana i encara no ho se però a priori sembla qeu sigui el del 22 amb lo que jo prefereixo el 30.

Continuo llista
1 – Andreu . (hem dona igual modalitat i dia)
2 - Oscar dia 30??? preferent btt
3 -
OSQ
OSQ

Nombre de missatges : 407
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  adria Dv 8 Oct 2010 - 10:19

Bones, aixo té molt bona pinta...


Continuo llista
1 – Andreu . (hem dona igual modalitat i dia)
2 - Oscar dia 30??? preferent btt
3 - Adrià (dia 30, modalitat indiferent)
4-

adria

Nombre de missatges : 234
Fecha de inscripción : 27/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Ds 9 Oct 2010 - 15:53

La sortida serà de BTT i el dia el 30, per majoria aplastant. Ja està editat al primer post. La de carretera ho deixem per la primavera que ve.
apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  Jordi Dg 10 Oct 2010 - 16:55

Doncs continuem llista
1 – Andreu.
2 - Oscar.
3 - Adrià.
4 - Jordi.
5 - ..........
Jordi
Jordi

Nombre de missatges : 387
Fecha de inscripción : 06/01/2008
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  RAMON PUIG BUSQUETS Dg 10 Oct 2010 - 22:30

Continuem llista:
1º- Andreu.
2º- Oscar.
3º- Adriá.
4º- Jordi.
5º- Ramon. (amb neumatics antideslliçament je je je je )


A10.
RAMON PUIG BUSQUETS
RAMON PUIG BUSQUETS

Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  adria Dc 13 Oct 2010 - 9:45

Continuem llista:
1º- Andreu.
2º- Oscar.
3º- Adriá.
4º- Jordi.
5º- Ramon. (amb neumatics antideslliçament je je je je )
6º- Carles Banus



adria

Nombre de missatges : 234
Fecha de inscripción : 27/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  VICTOR Dc 13 Oct 2010 - 23:32

Continuem llista:
1º- Andreu.
2º- Oscar.
3º- Adriá.
4º- Jordi.
5º- Ramon. (amb neumatics antideslliçament je je je je )
6º- Carles Banus
7è-Víctor Sanabria (porteu botiquin !)

VICTOR
VICTOR

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 28/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  OSQ Dl 18 Oct 2010 - 23:37

Andreu

Com esta el tema?????

Horaris - Planning - Logistica - ETC.....

a10
OSQ
OSQ

Nombre de missatges : 407
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dt 19 Oct 2010 - 1:26


Qui s´ho estigui pensant que sàpiga lo que es trobarà, que no es moco de pavo:

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Elfaigpare111
By null at 2010-10-18

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 P1140268
By null at 2010-10-18

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 P1140205stitch
By null at 2010-10-18


Dissabte acabem d´enllestir els detalls

Tinc el Garmin Vista que no hem va... si hi ha algún voluntari que hem pot donar un cop de mà a soldar un cable que hem digui algo Sad Sad ja que se´m apaga cada 2 per 3 i es impossible utilizar-lo a dalt de la bici
apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  le petit roc Dt 19 Oct 2010 - 23:09

hòsti Andreu, això del Vista em sona, i ara tinc el Dakota 20, molt millor sense cap mena de dubte
No vaig poder salvar el Vista, tan bé que m'anava, aish ... Crying or Very sad Crying or Very sad
Molt maco lo faig pare i les fagedes i rouredes que hi ha per la zona de Fredes & co. Sortiu de la Sènia i pujeu per l'embassament o aneu cap a Mas de Barberans i pujeu cap a Casetes Velles?
Si no vinc que us passeu molt bé, val molt la pena i a amés en aquestes dates...
si us voleu fer a la idea podeu veure el següent vídeo:
http://www.lepetitroc.org/2010/05/video-els-ports-2009.html

Salut
pep
le petit roc
le petit roc

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 09/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dc 20 Oct 2010 - 21:58

Pep, lo del vista hem té "negre" una de la feina que el seu xic és soldador m´intentarà fer la sol·lució que he vist per internet, tots peten per lo mateix els d´aquesta serie de Garmin i no posen cap sol·lució.

Sortim de la Sènia, un trosset de carretera, després de l'embassament pista a la dreta i aquí comença l´espectacle visual Very Happy Vec que ja ho has tocat.
Depen dels que siguem i de les ganes, un cop arrivem a Casetes Velles baixarem per pista o per.. jocolor
fins l´area recreativa de la Vall, la tornada per les oliveres mil·lènaries de Mas de Barberans fins a la Sènia. Surten uns 55kms. i xino - xano amb parades per donar de menjar a les cabres. Calculo que amb 4-5 horetes és pot fer de sobra.

Ara a l´Octubre allò és "espectaculà"

apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  le petit roc Dc 20 Oct 2010 - 22:04

Andreu, jo el vaig soldar i em va durar 5 dies exactes ... sap greu dir-t'ho, espero que tinguis més sort !!!
Jo la volta la vaig fer al revés, pujant a casetes velles primer i baixant al dia següent per lo faig pare i l'embassament de la Sènia.
Maquíssim !!! però més maco va ser el sopar que ens vam fotre a Beseit... What a Face What a Face
salut
pep
le petit roc
le petit roc

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 09/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dj 21 Oct 2010 - 0:41

le petit roc escrigué:Andreu, jo el vaig soldar i em va durar 5 dies exactes ... sap greu dir-t'ho, espero que tinguis més sort !!!
Jo la volta la vaig fer al revés, pujant a casetes velles primer i baixant al dia següent per lo faig pare i l'embassament de la Sènia.
Maquíssim !!! però més maco va ser el sopar que ens vam fotre a Beseit... What a Face What a Face
salut
pep

A veure amb el Vista si el salvo...
Es bona opció de fer-ho tal i com dius, però el plat fort del dia està de Casetes Velles direcció Mas de Barberans pirat
Ostres a Beseit hem vaig fotre un dinar jo també fa poc més de un mes impressionant!!!!
apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dl 25 Oct 2010 - 21:07

Com que el dissabte passat hem vau deixar tirat Smile no vam parlar de la sortida dels ports d´aquest dissabte.
Que us sembla sortir a les 6h. per estar a les 8h. a peu del canó a la Sènia.
Millor portar entrepà, ja que si parem a esmorzar després ni haurà "ni Déu" que fagi la pujada a
Casetes Velles i perdrem molt de temps.
La sortida si sortim a les 8h. càlculo que sobre la una arrivarem a la Sènia, o sigui que a quarts de 3 tothom a casa.
S´accepten tot tipus de proposicions i confirmeu si algú més també s´apunta per fer un càlcul de gent i cotxes necessaris.
Vinga que entre el Retaule, Faig pare, faig nan, la fageda amb colors de tardor, cova del vidre etc. etc. etc. estarem divertits.



apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  RAMON PUIG BUSQUETS Dl 25 Oct 2010 - 23:48

La meva opinió, seria parar en algun bareto i menjar un entrapa rapid i fer un talladet, i no caldria portar res.
Sols portar alguna barreta o platano per després.
L´hora de sortida amb sembla correcta.
A10
RAMON PUIG BUSQUETS
RAMON PUIG BUSQUETS

Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 05/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  OSQ Dt 26 Oct 2010 - 10:24

Hola

Jo deixo la meva opinió........

Ja que veig que l'hora d'arrivara serà tard, jo sòc partidari d'esmorçar un entrepa o barrita com diu l'Andreu i potser desprès de la ruta dinar per la Sènia alguna cosa ràpida (plat combinat o entrepà o ,........) tampoc fotre el gran dinar.....total a l'hora que arrivem a casa tocarà dinar sols....


Per cert el Jose (Vallmoll) ahir me va comentar que com portara la furgo que podriem deixar les bicis en un lloc per poder recullir-les totes al mateix lloc.....també hi han 6 places a la furgoneta.....ho dic pels temes de cotxa....en principi me va dir el Jose per anar amb ell......

Apa doncs ja anireu dient........per cert que li vau fer a l'Andreu???????

a10
OSQ
OSQ

Nombre de missatges : 407
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  adria Dt 26 Oct 2010 - 12:03


Totalment d'acod amb l'Oscar,

Aniria per feina, arribar i fer la ruta, i desprès quedar-se a dinar algo per allí, crec ke es millor arribar sobre les 3-4 havent dinat ke no arribar a kuarts de 3 i fer-se el dinar, si tot va bé...


adria

Nombre de missatges : 234
Fecha de inscripción : 27/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dt 26 Oct 2010 - 12:09

Lo bo que sortint de la Sènia al costat d´on deixarem els cotxes hi ha cafeteries, bars etc. i si algú està afamat i vol comprar una pasta, bocadillet o algo a primera hora del matí "no problem"
Jo no sóc pertidiari de esmorzar amb un bar, ja que després amb la panxa plena a veure qui és el "guapu" que és casca els 15kms. de pujada que us tinc preparats Twisted Evil
apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  OSQ Dc 27 Oct 2010 - 22:32

Totalment d'acod amb l'Oscar,

Aniria per feina, arribar i fer la ruta, i desprès quedar-se a dinar algo per allí, crec ke es millor arribar sobre les 3-4 havent dinat ke no arribar a kuarts de 3 i fer-se el dinar, si tot va bé...

Gràcies pel teu apollo je je je.......

També podem fer que cadascú digui la seva intenció i així tb podem distribuir els cotxes.....els que se vulguin quedar a dinar "ràpid" i els que vulguin marxar "ràpid" cap a casa.......

Lo del esmorçar pues fer com sempre....barrita, fruita, bocata...lo que cadascú vulgui, sense anar a cap lloc....

Lo dit jo preferixo quedar-me a fer alguna cosa ràpida per la Sènia....


Llista:

1º- Andreu.
2º- Oscar. (dinar a la Sènia)
3º- Adriá.
4º- Jordi.
5º- Ramon. (amb neumatics antideslliçament je je je je )
6º- Carles Banus
7è-Víctor Sanabria (porteu botiquin !)
8º. Jose (Vallmoll)
9º.......



a10
OSQ
OSQ

Nombre de missatges : 407
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  MARIMAR Dj 28 Oct 2010 - 11:20

Hello, jo també vindré. Amb el tema d'esmorzar o dinar a veure que hi diu la gent. Andreu, finalment si la gent vol quedar-se per dinar, jo hem puc quedar. He tingut canvi de plans a casa. Fins aviat.

Llista:

1º- Andreu.
2º- Oscar. (dinar a la Sènia)
3º- Adriá.
4º- Jordi.
5º- Ramon. (amb neumatics antideslliçament je je je je )
6º- Carles Banus
7è-Víctor Sanabria (porteu botiquin !)
8º. Jose (Vallmoll)
9º. David



a10[/quote]
MARIMAR
MARIMAR

Nombre de missatges : 153
Fecha de inscripción : 02/01/2008
Ubicació : FIFI III

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  adria Dj 28 Oct 2010 - 13:30

De res Oscar, ja tink a qui enganxar-li la corda dissabte kuan no pugui jejeje...

A mi tb em va millor dinar a la Sènia

Llista:

1º- Andreu.
2º- Oscar. (dinar a la Sènia)
3º- Adriá. (dinar a la Sènia)
4º- Jordi.
5º- Ramon. (amb neumatics antideslliçament je je je je )
6º- Carles Banus
7è-Víctor Sanabria (porteu botiquin !)
8º. Jose (Vallmoll)
9º.......



a10[/quote]

adria

Nombre de missatges : 234
Fecha de inscripción : 27/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dj 28 Oct 2010 - 15:47

Preneu un cistell pels rovellons ;-)

Per a mi no problem per quedar-se a dinar.. Sortint a les 8h. acabarem sobre la una i sent optimistes: Entre fotus, rovellons, parades, GPS, les rendeer ...

Algú més s´apunta a tanquem llista amb nou btteros???


apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  apadreny Dg 31 Oct 2010 - 0:15

Vinga nens, que algú digui algo, que de fageda n´hem vist poca... però de tangues, toros, cabres i rovellons n´hem vist uns quants.

L´Óscar el millor (se li ha de fer la pilota) ningú li ha fotut cas quan a dit "esquerra, esquerra..." fins que hem arrivat al esberzeral, després tots a buscar-lo Laughing

I del toro no cal dir reeee!! rendeer


apadreny
apadreny

Nombre de missatges : 213
Fecha de inscripción : 01/06/2009
Ubicació : Entre camps de avellaners

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  OSQ Dg 31 Oct 2010 - 19:08

Pues si senayor.....molt bona ruta.....i final de festa amb un bon dinar, i això q teniem que fer algo "ràpid"

El pròxim dia no se que més fer per anar el primer Razz Razz Razz ahir q portava el GPS ningú me deixava anar el primer Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil ..... al final tindre que entrenar i tot per ficar-me en forma....

El toro impressionant.....ara ja se xq no me comprare un "xaqueta" o "maillor" vermell mai a la vida je je je je.......

Apa doncs salut i pedals

P.D.: No se si algú ja ha ficat a la venta la bici Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ja passare les fotos

OSQ
OSQ

Nombre de missatges : 407
Fecha de inscripción : 02/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30 Empty Re: SORTIDA DE UN DIA A "LOS PORTS" DIA 30

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum