VipXtrem
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
VipXtrem
Hola
Els companys del btt tarragona organitzant aquest repte.
Et presentem la primera edició de VipXtrem, el gran repte en BTT que tindrà lloc el dia 10 de juliol de 2010 a Vimbodí i Poblet, on podreu recórrer i descobrir el magnífic entorn de les Muntanyes de Prades i del Paratge Natural de Poblet (al costat del monestir del mateix nom).
VipXtrem és una prova de 128 km i 3.200 metres de desnivell ascendent acumulat, fet pel qual només és apta per als amants dels grans reptes amb un alt nivell de preparació que els permeti afrontar aquest desafiament. La major part d’aquesta ruta transcorre per pistes en bon estat, amb algun petit tram d’asfaltat i també algun bonic senderó sense grans dificultats.
Més informació:
http://www.btttarragona.com/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=37
Que us sembla?????
Jo potser m'ho plantejo de fer-la amb calma i xino xano.....si algú s'animes acompanyar-me segur que llavors o faria.......
Te bona pinta ... i l'organització segur que esta força bé........
Els companys del btt tarragona organitzant aquest repte.
Et presentem la primera edició de VipXtrem, el gran repte en BTT que tindrà lloc el dia 10 de juliol de 2010 a Vimbodí i Poblet, on podreu recórrer i descobrir el magnífic entorn de les Muntanyes de Prades i del Paratge Natural de Poblet (al costat del monestir del mateix nom).
VipXtrem és una prova de 128 km i 3.200 metres de desnivell ascendent acumulat, fet pel qual només és apta per als amants dels grans reptes amb un alt nivell de preparació que els permeti afrontar aquest desafiament. La major part d’aquesta ruta transcorre per pistes en bon estat, amb algun petit tram d’asfaltat i també algun bonic senderó sense grans dificultats.
Més informació:
http://www.btttarragona.com/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=37
Que us sembla?????
Jo potser m'ho plantejo de fer-la amb calma i xino xano.....si algú s'animes acompanyar-me segur que llavors o faria.......
Te bona pinta ... i l'organització segur que esta força bé........

OSQ- Nombre de missatges: 369
Re: VipXtrem
Aquesta fa dies que la tinc més que clitxada, millor dit ja la tinc marcada per fer.
Com que l´organització fa pinta que serà la mateixa o semblant a la Pica, diria que ja no cal dir res més jejeje
A veure si algú més s´anima
Com que l´organització fa pinta que serà la mateixa o semblant a la Pica, diria que ja no cal dir res més jejeje
A veure si algú més s´anima

apadreny- Nombre de missatges: 217
Ubicació: Entre camps de avellaners
Hola
Per lo que veig de moment durant el circuit hi haurà 9 avituallaments i el dinar.....almenys intentarem arrivar al dinar je je je...........
qui s'anima?????????????????
Conteu que si vé l'Antonio no us aborrireu durant els 128km....això segur
Per lo que veig de moment durant el circuit hi haurà 9 avituallaments i el dinar.....almenys intentarem arrivar al dinar je je je...........
qui s'anima?????????????????
Conteu que si vé l'Antonio no us aborrireu durant els 128km....això segur

Fem llista:
1-Oscar
2-Andreu
3-Adrià Farràs (segons m´ha comentat)
4-?
1-Oscar
2-Andreu
3-Adrià Farràs (segons m´ha comentat)
4-?

Hola
La ViP surt anunciada fins i tot al bike d'aquest mes...........
Aquesta llista abeure si creix.....farem 2 grups els pro i els domingeros je je je jo m'apunto al segon equip
Joan Pere, Titi i Joaqui que feu al final us animeu???????????
La ViP surt anunciada fins i tot al bike d'aquest mes...........
Aquesta llista abeure si creix.....farem 2 grups els pro i els domingeros je je je jo m'apunto al segon equip
Joan Pere, Titi i Joaqui que feu al final us animeu???????????

pos jo mapunto al tercer grup els k van a la Vip eXtrem am plan de trankis trankis i ja arribarem
Adrià Farràs Martínez- Nombre de missatges: 5
Ubicació: Alcover
Hola
Pues crec q la llista no s'allarga més.......
Bueno jo fare les fotos i la crònica i que l'Andreu faci un bon temps per deixar molt alt al club.....
I l'Adia no se si finalment esta inscrit ono
A10
Pues crec q la llista no s'allarga més.......
Bueno jo fare les fotos i la crònica i que l'Andreu faci un bon temps per deixar molt alt al club.....
I l'Adia no se si finalment esta inscrit ono
A10

Avui m´he inscrit, ja que la xica m´ha animat : treballa de matí ella... i es pensa que no agafaré més la bici fins dilluns (ho porta clar jejejeje)
El recorregut promet!!! hi ha ganes a veure com va la cosa. Aquí si que és sortir xino-xano i na fent.
L´Adrià si que està inscrit, serem naltrus tres en un principi.
El recorregut promet!!! hi ha ganes a veure com va la cosa. Aquí si que és sortir xino-xano i na fent.
L´Adrià si que està inscrit, serem naltrus tres en un principi.

Aquesta tarda hem passat amb bici de carretera amb el Ramon, el Paco i el Joan Marcó de Montral cap a La Mussara i a 500 mts del coll de la Mussara a l'esquerra on s'agafa la pista de la Serra del Pou que baixa cap a l'Aixaviga, ja hi havia fletxes al terra de color vermell. Més amunt on hi a a la dreta la cruïlla que vé dels Motllats n'hi tornava a haver. Ànims i que us vagi molt bé. Penseu que es tracta d'anar fent...

Jordi- Nombre de missatges: 312
Aquesta tarda hem passat amb bici de carretera amb el Ramon, el Paco i el Joan Marcó de Montral cap a La Mussara i a 500 mts del coll de la Mussara a l'esquerra on s'agafa la pista de la Serra del Pou que baixa cap a l'Aixaviga
Desprès entre setmana ningú surt i nungú entrenar.....ja ho veig ja....
Ànims i que us vagi molt bé. Penseu que es tracta d'anar fent...
No si d'ànims si que necessitarem si...bueno ahir ens van enviar una explicació del circuit i el perfil,etc....i he vist que tinc una bona escapatoria, el però és que es al km 96.....Amb aquest km estem a Montral i potser surt més a conta tornar cap a casa.....al km 96 desde Montral et fan anar cap a Prades un altra cop i cap a la arrivada....
i es pensa que no agafaré més la bici fins dilluns (ho porta clar jejejeje)
Andreu potser desprès de la ViP potser si que te raó la xica...
Objectiu 1º intentar finalitzar-la i sino arrivar fis l'hora de dinar.....que ens donen macarrons...je je je
A10

Ke no Oscar, ke entre setmana la gent no entrena, nomes surten a estirar les cames (Mont-ral, La Mussara....)
Si arribes a menjar-te els macarrons, segur ke et semblaran els millors ke as menjat mai... Vagi bé i no passeu fred.
adria- Nombre de missatges: 153
Lo que no sé quan avituallaments hi haurà ?¿? Amb la que està caient aquests dies deixarem rastre com els caragols

Companys, com estàven els macarrons??? Ja ja ja ja. Com anat ma marxa? Vinga feu cinc cèntims de la ventura per les muntanyes de Prades. Xau

DAVANG- Nombre de missatges: 124
Ubicació: FIFI III
El meu resum:
VIPXTREM= Una mezcla entre Lawrance de Arabia + Salvad al Soldado Ryan
Resum meu primera línea de "foc": 140KMS. + 3500 metres desnivell + caiguda + 2 radis petats i de regal em perdo 3 vegades.
Prefereixo no comentar res més sobre la marxa.
VIPXTREM= Una mezcla entre Lawrance de Arabia + Salvad al Soldado Ryan
Resum meu primera línea de "foc": 140KMS. + 3500 metres desnivell + caiguda + 2 radis petats i de regal em perdo 3 vegades.
Prefereixo no comentar res més sobre la marxa.

Que tal Andreu? Per què tú possis lo de no parlar més de la marxa, que ha passat? Si vols ja parlarem. Ara a descansar i fins la pròxima. Jo demà aniré a Pratdip a veure que tal. Fins aviat.

DAVANG- Nombre de missatges: 124
Ubicació: FIFI III
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum